کلمة المفتاح بازاریابی مبادله ای / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 83 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)