کلمة المفتاح بازاریابی هدفمند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اخوان، آفرین ؛ مؤلف : جهادی نائینی، فرزانه ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندی مشتریانRFMبازاریابی هدفمندبازار فولادنقشه های خودسازمان دهمشتریمشتریانبازاربخشبندیصنایعبازاریابیشرکت فولاد مبارکه اصفهان
-
2.
كاتب مسؤول : شاه نظری، شایان ؛ مؤلف : اسماعیلیان، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:راهکارهاوفاداری مشتریDEMATELمدیریت دانش مشتریبازاریابی هدفمند