کلمة المفتاح برندسازی سیاسی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:سیاستمطالعات علم سنجیبرند سیاسینقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
2.
مؤلف : حق پرست، محمداسماعیل ؛ هنرور، حسین ؛ صمدی، مهران ؛ كاتب مسؤول : دهقان شاد، حوریه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی انقلاب اسلامی»زمستان 1401 - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 89 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:انقلاب اسلامیجامعه شناسیبرندبرندسازی سیاسیاحزاب ایرانیسیاسیاحزابفراترکیبجامعه
-
3.
كاتب مسؤول : مهدیه نجف آبادی، راضیه ؛ مؤلف : دادور، ابوالقاسم ؛
مجلة:باغ نظر»دی 1399 - شماره 91 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 57 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تلفیقاسطوره های معاصراسطوره های تلفیقیبرند اوباماد یاسپورابرند سازی سیاسی
-
4.
مؤلف : پورعلی، پریسا ؛ دهشیری، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات روابط فرهنگی بین الملل»زمستان 1397، سال چهارم ، شماره 9 (28 صفحة - من 45 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:دیپلماسی فرهنگیهویتسازیایرانهراسیبرندسازی سیاسیامالقرای اسلامی