کلمة المفتاح برندسازی شخصی / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : فاتحی، شاهرخ ؛ حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛ مهبودی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحة - من 83 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شخصیابعاد مبتنی بر استراتژیابعاد مبتنی بر تواناییابعاد مبتنی تمایزابعاد مبتنی مخاطبابعاد مبتنی عملکرداستراتژیبرند شخصیتمایزقابلیتسازمان مدیریت صنعتیپرسشنامه
-
12.
مؤلف : میرموسی، ساجده ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : معین الدین، محمود ؛
مجلة:حسابداری ارزشی و رفتاری»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 249 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:مدل ساختاری تفسیریدلفی فازیبرندسازی شخصیحسابداران
-
13.
مؤلف : میرموسی، ساجده ؛ معین الدین، محمود ؛ نائب زاده، شهناز ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»تابستان 1400 - شماره 49 التصنيف A (حوزه علمیه/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:علم سنجیمرور نظام مندبرندسازی شخصیحسابداری و مدیریت
-
14.
مؤلف : صفاری، محمد ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 138 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویشبکههای اجتماعیبرندسازی شخصیاینستاگرام
-
15.
مؤلف : سعیدی، الهه ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 161 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شخصیاینستاگرامکارآفریناننظریه داده بنیادبرنـدکـه
-
16.
مؤلف : حسن پور، اکبر ؛ وکیلی، یوسف ؛ نوروزی، حسین ؛ كاتب مسؤول : خمویی، فرشید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 91 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:روش آمیختهبرندسازی شخصیبرندسازی شخصی کارمند
-
17.
مؤلف : سعیدی، الهه ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1399 - شماره 120 ISC (22 صفحة - من 5 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینراهبردهاشبکة اجتماعیبرندسازی شخصیاینستاگرام
-
18.
مؤلف : اسگندری، کریم ؛ رمضانی، مجتبی ؛ گلی، سمانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 67 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بانکهای دولتیبرندسازی شخصیرهبران سطح پنجم
-
19.
مؤلف : قاسمی، حمید ؛ صائمیان، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 43 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهدانشجومهارت های ارتباطیبرندسازی شخصیخودبرندسازی
-
20.
مؤلف : بصیریان جهرمی، حسین ؛ نحوی نظام آبادی، مرضیه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1395 - شماره 105 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بازنمایینشانهشناسیکاربران ایرانیبرندسازی شخصیاینستاگرامهویت آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (6 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)