کلمة المفتاح برند های خرده فروشی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خانجانی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (13 صفحة - من 18 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده برندقدرت ارتباط برندبرندهای خرده فروشیفروشگاه های لوازم خانگی
-
2.
مؤلف : درویش پور، حسن ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛ کیانی راد، داریوش ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1395 - شماره 3 (12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبدبینیقصد خریدبرند های خرده فروشیسود درک شده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |