کلمة المفتاح تبلیغات شفاهی / (2 مقالة)
-
1.
مؤلف : شلفي، مقصود ؛ رحماني، حسين ؛ شيرين چشمه، بهادر ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 2 (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیرزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعی (SMMa)
-
2.
مؤلف : ابوترابی گودرزی، زهرا ؛ حاج اکبری، زینت ؛ نظری عارف، ناهید ؛ احمدی، نیلوفر ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (20 صفحة - من 255 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیسازمانکیفیت خدماتتبلیغات شفاهیمشتریمشتریانخدماتتبلیغات شفاهی مثبتارتباطات دهانبهدهان