کلمة المفتاح تمایل به استفاده / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امین بیدختی، علیاکبر ؛ دوست محمدی، سمیه ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»تابستان 1398 - شماره 6 ISC (15 صفحة - من 114 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندتمایل به استفادهنگرش برندعملکرد برند.
-
2.
مؤلف : امیری عقدایی، سید فتح اله ؛ تیموری، هادی ؛ ترکان، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 135 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریتاثیر اجتماعیسهولت ادراکشدهاستراتژی بازیکاریکارایی ادراکشدهنگرش دربارة استفادهتمایل به استفاده
-
3.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ انصاری، آذرنوش ؛ شفیعی، هورناز ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 89 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکیارزش درک شدهتمایل به استفادهکیفیت خدمات اینترنتیکیفیت سایت
-
4.
مؤلف : پورحیدری، امید ؛ بذرافشان، سعید ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»بهار 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 105 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای فردیتمایل به استفادهچکلیست کشف تقلباتکاء بر نتایج
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)