کلمة المفتاح تمایل به خرید الکترونیکی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت برند 1
-
1.
مؤلف : رسولی، نسرین ؛ سیدی، الهه ؛ كاتب مسؤول : دوالی، محمد مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 ، الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 221 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:فاصله اجتماعیکووید19شدت استفاده از شبکه اجتماعیتمایل به خرید الکترونیکیشــبکه هــای اجتمــاعیشـبکه هـای اجتمـاعیسـایت هـای شـبکه هـای اجتمـاعیهـااجتماعیســایت هــای شــبکه هــای اجتمــاعیبـهبــه