کلمة المفتاح تمایل حضور مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : معطر، علی ؛ قاسمی، حمید ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، صدیقه ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1401 - شماره 11 (27 صفحة - من 160 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتService Qualityرضایتمندی مشتریsocial mediaتمایل حضور مشتریرسانه اجتماعیcustomer satisfactionCustomers' Behavioral intention
-
2.
مؤلف : دوراندیش، عبدالمجید ؛ الهی، علیرضا ؛ پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1391 - شماره 1 ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:باشگاههای ورزشیتمایل حضور مشتریبازاریابی خدماترضایتمندی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات بازاریابی ورزشی 1 |
مجلة مدیریت و توسعه ورزش 1 |