کلمة المفتاح تکرار خرید / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : بینایی راد، محمد ؛ صالحیان قرد، رقیه ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیهایتکرار خریدقیمتگذاری پویارضایت مشتری از بازیابی خدماتسامانه هوشمند حمل و نقل اسنپاعتمادعدالت ادراک شده
-
2.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ محبوب، شمیلا ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (21 صفحة - من 35 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندداده بنیادتکرار خریدخرید مد آنلاینتوصیه به دیگران
-
3.
مؤلف : شیرازی، بهناز ؛ رحیمنیا، فریبرز ؛ مرتضوی، سعید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 69 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیدرگیریتنوع طلبیبرنامه رابطهمندتکرار خریدوابستگی و تعهد