کلمة المفتاح تیپ شخصیتی مایرز / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)