کلمة المفتاح حمایت از مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فاطمی حیدراباد، میر سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (16 صفحة - من 557 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریحمایت از مشتریپیوستن به فروشگاهتاثیر فروشگاهاعتبار فروشگاه
-
2.
مؤلف : خدامرادی، سارا ؛ یوسفی، مینو ؛ اقدامی، مهری ؛ خشنود، ارژنگ ؛ دانش شکیب، مریم ؛ براتی ملاسرائی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 3 (20 صفحة - من 211 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانمسئولیت اجتماعی سازماننوآوری خدماتحمایت از مشتریبیمه ملت