کلمة المفتاح خدمات فروش و تحویل / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ اصغرپورفاز، علی رضا ؛ عزیزی، شهریار ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1382 - شماره 7 و 8 ISC (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصمیمگیری چندمعیارهخدمات فروش و تحویلخدمات پس از فروشفرایند تحلیل سلسلهمراتبیمشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |