کلمة المفتاح درگیرسازی مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحة - من 337 إلی 365 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران