کلمة المفتاح درگیر شدن / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مبینی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (23 صفحة - من 266 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:درگیر شدنمحیط های مجازی سه بعدییادگیری هدایت شده- هدایت نشده دستاورد
-
2.
مؤلف : ملایری، فرشته ؛ پورداد ممقانی، سمیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/2 (11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیپیشرفت تحصیلیمدیران مدارسپیشرفت تحصیلی دانشآموزانپژوهشماموریت
-
3.
مؤلف : احدی شعار، سید مجید ؛ ایرانی، حمید رضا ؛ گل وردی، مهدی ؛ جعفری، سیدمحمدباقر ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1393، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 41 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:معنویت در کارتطابق با ارزشهای سازمانیحس اجتماعیبودندرگیرشدن در کارکار معنادارمعنویت در محیط کارکارکناندرگیر شدنسازمانکار
-
4.
مؤلف : ابوالحسن تنهایی، حسین ؛ عباسی اسفجیر، علی اصغر ؛
مجلة:جامعه شناسی»اردیبهشت 1387 - شماره 12 (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:بزهکاریباوردرگیر شدنبزهکارینوجواناناوقات فراغتمیزان بزهکاریجرممتغیر وابستهانحرافهیرشینظریه
-
5.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
6.
مؤلف : زاهدی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1381 - شماره 65 ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیسازگاریدرگیر شدنانطباقپذیریرسالتکارایی و تحلیل پوششی دادههاکاراییکارکنانشرکتهای بیمهپژوهشپرسشعملکرد