کلمة المفتاح دلبستگی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : نظری، کامران ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از نشان تجاریفنآوری بازیوارسازیوفاداری نشان تجاریدلبستگی مشتریآژانسهای گردشگری
-
2.
مؤلف : دالوند، آذین ؛ سیم خواه، مسعود ؛ جعفری، داوود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1398 - شماره 27 ، ب (Ministry of Science (36 صفحة - من 103 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندجامعه برند آنلایندلبستگی مشتریویژگیهای جامعه برند آنلاین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)