کلمة المفتاح راهکار مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پروری، پیمان ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 154 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:راهکار مشتریهمآفرینی ارزششبکه کسب و کارراهکارهای نوآورانهراهکار کسب و کارمشتریشبکههای کسب و کارراهکارارزش
-
2.
كاتب مسؤول : پروری، پیمان ؛ مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 195 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نرمافزارISMراهکار کسبوکارارائهدهنده راهکارراهکار مشتریشبکه راهکارمشتریمدلمقولهفرایندصنعت نرمافزار ایران
-
3.
كاتب مسؤول : پروری، پیمان ؛ مؤلف : ابراهیمی، مهدی ؛ کریمی، محمدرضا ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1399 - شماره 8 (29 صفحة - من 109 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:راهکار مشتریراهکار یکپارچهشبکه راهکارفراترکیبشرکت های چندملیتی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه فناوری 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)