کلمة المفتاح رضایت / (1349 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
131.
كاتب مسؤول : هادی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 19 (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیچت بات هادرگیرسازی مشتریسیستم های پیشنهاددهندهواقعیت افزوده و مجازیمشتریمشتریانچتکاربرانسیستمهوش مصنوعیکاربردرضایت
-
132.
مؤلف : پیری، محمدرضا ؛ حاجی ابوالقاسم دولابی، محمدجواد ؛
مجلة:پاسخ به شبهات دینی»پاییز 1401 - شماره 27 (18 صفحة - من 17 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:شیعهعدالت صحابهاهل سنتبیعت رضوانرضایت خداوندآیۀ رضوانصحابهبیعتصحابیرضایتخدا
-
133.
كاتب مسؤول : صادقی، جعفر ؛ مؤلف : ملازاده، علیرضا ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»پاییز 1401 - شماره 65 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 163 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیکمالگراییاستحکام منعزت نفسپلیسیارانانتظام فراجارضـایتبـابــارضــایتاسـتحکاماســتبـهاستحکام
-
134.
مؤلف : محمدزاده، نصیبه ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»مرداد 1401 - شماره 50 (11 صفحة - من 169 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:رضایتعوامل آموزشیتوصیفیعوامل مدیریتیعوامل روانیارزشیابی کیفی
-
135.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتپسیاقتصاد اشتراکیقصد استفاده مجدداشتراکیمشتریاعتماد
-
136.
كاتب مسؤول : صفاری، مرجان ؛ مؤلف : فیاضی، فریبا ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (29 صفحة - من 92 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوالیبالاوقاتفراغتورزشکاران آماتورمشارکت تفریحی
-
137.
مؤلف : مقاره عابد، حسن ؛ كاتب مسؤول : بهمنش، رضا ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»تابستان 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:ترجیحاترضایتتخصیصتاپسیسمدل برنامهریزی عدد صحیح چندهدفهکارکنان ارشدکارکنانمدلسرپرستبـهنسبی
-
138.
مؤلف : لطیف پور گل اندام، اعظم ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 61 (جلد دوم) (11 صفحة - من 17 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:رضایتهوش هیجانیخودکارآمدیمعادلات ساختاریسرطانرضایت دانشآموزان
-
139.
مؤلف : سلیمان فلاح، ندا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 61 (جلد دوم) (7 صفحة - من 28 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی گردشگراننیازمندی های فردیگردشگرانرضایترضایت مشتری
-
140.
مؤلف : گت بابایی لهه، فاطمه ؛ شارع پور، محمود ؛ كاتب مسؤول : تبریزی، نازنین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 13 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای فرهنگیرضایتمندی شهروندانهافستدفعالیتهای گردشگریگردشگریرضایتشهرشهر بابلسررضایتمندیفرهنگی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (413 مقالة)
- ب (169 مقالة)
- علمی-ترویجی (49 مقالة)
- الف (26 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- د (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (24 مقالة)
- مؤتمر ملی (13 مقالة)