کلمة المفتاح رضایت تعاملی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهیلی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار ، ملی (13 صفحة - من 727 إلی 739 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تجربه برندرضایت تعاملیهدایت رفتار مصرف کنندهمشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها 1 |
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)