کلمة المفتاح رفتار همخلقی ارزش مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، علی ؛ مؤلف : نصابی، وحیدرضا ؛ لایقمند، حدیث ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (12 صفحة - من 144 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:رفتار هم خلقی ارزش مشتریهم خلقی ارزشقابلیت مشتری مداریقابلیت خدمات رسانی
-
2.
مؤلف : نداف، مهدی ؛ خواجه، منظر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش مشتریقابلیت نوآوریقابلیت بازاریابیرفتار هم خلقی ارزش مشتری
-
3.
مؤلف : موسوی، سید نجم الدین ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛ ساعدی، عبداله ؛ شریعت نژاد، علی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندیرفتار هم خلقی ارزش مشتریرفتار مشارکتیخدمات نوآورانه
-
4.
مؤلف : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)