کلمة المفتاح رویکرد یادگیری تلفیقی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 51 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مدل یادگیریفنّاوری آموزشیآموزش ویژهرویکرد یادگیری تلفیقیفنّاوریهای دیجیتالاستراتژیهای نوآورانه
-
2.
مؤلف : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ قائدی، یحیی ؛ دلاور، علی ؛ نیلی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : کبیری، علی اکبر ؛
مجلة:تفکر و کودک»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیفلسفه برای کودکانرویکرد یادگیری تلفیقیدانش آموزان بااستعدادمدل آموزشیآموزشکودکانفناوریدانشآموزانپژوهشمدلآزمایش
-
3.
مؤلف : سجادی پور، فریده السادات ؛ كاتب مسؤول : یاوری، فاطمه ؛
مجلة:تفکر و کودک»پاییز و زمستان 1402، سال چهاردهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 177 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیفلسفه برای کودکانرویکرد یادگیری تلفیقی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تفکر و کودک 2 |
مجلة روانشناسی افراد استثنایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)