کلمة المفتاح سبک ورود به بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ غلامزاده، رسول ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1391 - شماره 63 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریسودآوریسبک ورود به بازارمقیاس ورودموقعیت رقابتی شرکتبازارورودسازهسهم بازار
-
2.
مؤلف : غلامزاده، رسول ؛ قنواتی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:رهبری هزینهسبک ورود به بازارجهت گیری راهبردیتمایز بازاریابیتمایز نوآورانهبازارراهبردیراهبردتمایزپیشگامانراهبرد رهبری هزینهبازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)