کلمة المفتاح سهم مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسین زاده، رقیه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (12 صفحة - من 418 إلی 429 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطه هوش هیجانی وفاداری مشتری واکنشهای مشتری سهم مشتری
-
2.
مؤلف : احمدی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1398 - شماره 36 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرضایت مشتریپیوندهای بازاریابی رابطهمندسهم مشتری
-
3.
مؤلف : عالی، صمد ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1392 - شماره 30 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطهتبلیغات دهان به دهاناستراتژی های بازاریابی رابطه مندسهم مشتریبازاریابی رابطه مندمشتریاستراتژیهای بازاریابی رابطه مندبانکارتباطاتمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)