کلمة المفتاح سود آوری برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحمنی، سکینه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریکشش تقاضارفتار خریدارزش برندثبات برندرهبری برندسود آوری برندقدرت اجتماعی برندگسترش جغرافیایی برندتبلیغات برندمحصولمشتریقیمتمصرفکنندگانمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |