کلمة المفتاح سوپرمارکت ها / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 228 إلی 243 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیمصرف کنندگانسوپرمارکت هاعناصر آمیخته بازاریابیاطلاعاتتصمیم به خرید مصرفکنندگانمشتریمحصولقیمت
-
2.
مؤلف : شعبان بلقیس آباد، کیوان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (15 صفحة - من 671 إلی 685 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیمصرف کنندگانسوپرمارکت ها