کلمة المفتاح شرکت اسنوا / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریفی نژاد، شهاب ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 23 (22 صفحة - من 297 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:شهرت برندﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ایﺷﺮﮐﺖ اﺳﻨﻮا
-
2.
مؤلف : نظری، محمد ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (10 صفحة - من 16 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرند: هوش فرهنگیخریدارشرکت اسنواپژوهشاطلاعات