کلمة المفتاح شرکت خدمات انفورماتیک / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ ترکاشوند، گلناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 83 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانشرکت خدمات انفورماتیککیفیت خدمات پس از فروش
-
2.
مؤلف : بهرامیان، یلدا ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»مهر 1383 - شماره 50 (1 صفحة - من 52 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بانکشتابشرکت خدمات انفورماتیکبانک صادرات ایران
-
3.
مراسل : معتمدی، شیوا ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»دی 1382 - شماره 41 (6 صفحة - من 46 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بانکاتوماسیونپروژهسیستمتجهیزاتشرکت خدمات انفورماتیک
-
4.
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1382 - شماره 40 (4 صفحة - من 38 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:بانکاطلاعاتساختار اطلاعاتیانفورماتیکمشتریشرکت خدمات انفورماتیکخدمات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)