کلمة المفتاح طبقهبندی مشتریان / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاجی آقایی، امیرحسین ؛ مهرگان، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397( کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی) (14 صفحة - من 278 إلی 291 )
الکلمات المفتاحية:مدل LRFMارزش پولی مبادلهطبقه بندی مشتریانارزش طول عمرمشتریتعداد دفعات مبادلهمشتریمشتریانتراکنشAHPمدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
مؤلف : ایزدی، بهرام ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛ نصیری مفخم، فریا ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی خطیبخشبندی بازارپایگاه داده دلفی فازیخوشهبندی تجمیعیطبقهبندی مشتریانمشتریمشتریانطبقهبندیخوشهبندیپژوهشتحلیل ممیزی
-
3.
كاتب مسؤول : زاهدیان تجنکی، رقیه ؛ مؤلف : مجاوریان، مجتبی ؛ شاهپوری، احمدرضا ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی»پاییز 1394، دوره نهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:خسارتبیمه کشاورزیزنبورداریطبقه بندی مشتریانلاجیت ترتیبیبیمهمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد کشاورزی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت تولید و عملیات 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)