کلمة المفتاح طرح پژوهش تک آزمودنی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زینی، مرضیه ؛ مؤلف : رضایی، سعید ؛ شکری، عنبر ؛ بلوچی انارکی، محمد ؛
مجلة:روش ها و مدل های روان شناختی»تابستان 1401 - شماره 48 ، A (Azad University/ISC (1 صفحة - من 70 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی واج شناختیدانش آموزان نارساخوانطرح پژوهش تک آزمودنیبازی های شناختی شنیداری
-
2.
مؤلف : ایمانی، معصومه ؛ علیزاده، حمید ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ غباری بناب، باقر ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1395 - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیریآموزش مستقیمطرح پژوهش تک آزمودنیمهارت حل مساله ریاضیحل مساله ریاضیدانشآموزانآزمونمداخلهارزیابیپژوهش
-
3.
مؤلف : غباری بناب، باقر ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛ یاریاری، فریدون ؛ شریفی اردانی، احمد ؛ پیرزادی، حجت ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان پایه ابتداییطرح پژوهش تک آزمودنیاختلال ریاضیآموزش مستقیمآموزشدانشآموزآزمونپژوهشسوالات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی روان شناختی 1 |
مجلة روش ها و مدل های روان شناختی 1 |
مجلة روانشناسی افراد استثنایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)