کلمة المفتاح فضای مشارکت اقتصادی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تاثیر بازاریابی رابطهای بر توسعه پایدار فضای مشارکت اقتصادی در میان مشتریان بانکهای تجاری شهر اراک
مؤلف : فرشیدپور، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ شرفی، وحید ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 537 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایداربازاریابی رابطهایفضای مشارکت اقتصادیدوراندیشی استراتژیک