کلمة المفتاح قصد مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رستگار، عباسعلی ؛ مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 535 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری
-
2.
مؤلف : آق آتابای، محمد ؛ تکه، عطا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1400 - شماره 3 (12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت افزودهقصد مشترینقش های ریسک شدهجذابیت فروشگاه اینترنتیریسک
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، حسابداری و اقتصاد 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)