کلمة المفتاح مدیریت تبلیغات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صحت، محمد ؛ اسماعیلی، دکتر محمد رضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، عالمي (10 صفحة - من 422 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل های تبلیغاتمدیریت تبلیغاتراهبردهای تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : نصیری، مهدی ؛ خاکسار، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری ، ملی (15 صفحة - من 177 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية: ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﻣﺪﯾﺮﯾﺖﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻃﺮاﺣﯽ ﮔﺮاﻓﯿﮏ ﺑﺮﻧﺪﯾﻨﮓ
-
3.
مؤلف : اطهری، سید اسدالله ؛ رهگذر، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1391 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Azad University (12 صفحة - من 97 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تبلیغاتفرهنگ مصرف شیربرنامهریزی تبلیغات
-
4.
مؤلف : امینی، آرمین ؛
مجلة:مطالعات عملیات روانی»زمستان 1383 - شماره 7 (16 صفحة - من 44 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:افکار عمومییازدهم سپتامبرنومحافظهکارانفریبمتقاعدسازیمدیریت تبلیغاتروند ژئوپلینومیکیکجانبهگرایی در نظامبینالمللامریکاانگلستانمهندسی افکار عمومیسیاسیدولت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
مجلة مطالعات عملیات روانی 1 |
مجلة مدیریت فرهنگی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)