کلمة المفتاح مدیریت مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهدوی، سمیه سادات ؛ عقیلی، سید وحید ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1397، سال دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 127 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مهارت های ارتباطیموفقیت کسب و کارمدیریت مشتری
-
2.
مراسل : عدالتی فرد، یکتا ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1389 - شماره 222 (5 صفحة - من 71 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:بازارمشتریبازاریابیمدیرانرضایت مشتریمشتریانمدیریت مشتریمحصولفروش
-
3.
مؤلف : رواز، آزاده ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛
مجلة:تربیت بدنی و علوم ورزشی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی)»تابستان 1388 - شماره 6 (8 صفحة - من 63 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آکادمی ملی المپیک و پاراالمپیکمشتریمدیریت مشتریمشتریانرضایت مشتریرضایترضایت مشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |