کلمة المفتاح مصرف رسانههای نوین / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانگردی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : ساعی، علی ؛
مجلة:جامعه پژوهی فرهنگی»بهار 1400، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 73 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:جهانگراییجهانوطنیتحلیل رگرسیونمصرف رسانههای نوینپیمایش اجتماعینگرش جهانیتجربه آموزشهای نوینهـاجهـانمصرفپژوهش
-
2.
مؤلف : جهانگردی، مجتبی ؛ رضایی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ساعی، علی ؛
مجلة:جستارهای سیاسی معاصر»بهار 1399، سال یازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مسیرمصرف رسانههای نوینپیمایش اجتماعیمدارای سیاسیتحلیل رگرسیونتجربه آموزشهای نوین
-
3.
مؤلف : مرادی، شیوا ؛ نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 136 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان کارآفرینیقصد کارآفرینانهمصرف رسانههای نوین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)