کلمة المفتاح مصرف رسانههای نوین / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانگردی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : ساعی، علی ؛
مجلة:جامعه پژوهی فرهنگی»بهار 1400، سال دوازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 73 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:جهانگراییمصرف رسانههای نوینپیمایش اجتماعیجهانوطنیتحلیل رگرسیوننگرش جهانیتجربه آموزشهای نوینهـاجهـانمصرفپژوهش
-
2.
مؤلف : جهانگردی، مجتبی ؛ رضایی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ساعی، علی ؛
مجلة:جستارهای سیاسی معاصر»بهار 1399، سال یازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مسیرمدارای سیاسیتحلیل رگرسیونمصرف رسانههای نوینپیمایش اجتماعیتجربه آموزشهای نوین
-
3.
مؤلف : باستانی، سوسن ؛ خانیکی، هادی ؛ ارکانزاده یزدی، سعید ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1397- شماره 14 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مردماینترنترسانههای نوینشبکههای اجتماعیرسانههای جریان اصلینظام رسانهای ایرانمصرفاعتمادپیمایشروزنامهماهوارهاخبار
-
4.
مؤلف : مرادی، شیوا ؛ نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 136 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویان کارآفرینیقصد کارآفرینانهمصرف رسانههای نوین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه های نوین 2 |
مجلة جستارهای سیاسی معاصر 1 |
مجلة جامعه پژوهی فرهنگی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)