کلمة المفتاح معیارهای بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حمیدیزاده، محمدرضا ؛ فدایینژاد، محمداسماعیل ؛ قرهچه، منیژه ؛ سعدمحمدی، کسری ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 31 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتاندازه گیری عملکرد فعالیت های بازاریابیمعیارهای بازاریابیاثربخشی و دارایی های بازاریابیفعالیت های بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)