کلمة المفتاح نام تجاری خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
2.
مؤلف : بهادر، کیهان ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (10 صفحة - من 1141 إلی 1150 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خدمات مستقیم ارزش ویژه نام تجاری خدمات سایت دیجی کالا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)