کلمة المفتاح نسل چهارم بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طالاری، محمد ؛ خوشرو، مینا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 161 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیانقلاب صنعتی چهارمتحلیل بیبلیومتریکنسل چهارم بازاریابیمرور نظام مند پیشینهبازاریابیپژوهشاطلاعاتاسنادمشتریشناساییروند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)