کلمة المفتاح نظریهی پیوندگرایی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : برنا، محمد ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1397 - شماره 41 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیرویکرد آموزش دستور – ترجمهارزشگذاری تکلیفنظریهی پیوندگراییپیوندگراییدرس زبان انگلیسیرویکرد آموزشی
-
2.
كاتب مسؤول : برنا، محمد ؛ مؤلف : فولادچنگ، محبوبه ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1397، دوره یازدهم - شماره 2 ISC (9 صفحة - من 124 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آموزش ارتباطینظریهی پیوندگراییرویکرد آموزش دستور-ترجمهیادگیری زبان انگلیسی بهعنوان یک زبان خارجی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش در نظام های آموزشی 1 |
مجلة راهبردهای آموزش در علوم پزشکی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)