کلمة المفتاح درس زبان انگلیسی / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رباط جزی، سارا سادات ؛ مؤلف : امیدی اسکویی، علیرضا ؛
مجلة:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 29 (8 صفحة - من 234 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب امتحاندانش آموزاندرس زبان انگلیسیکمال گرایی مثبت منفیکمالگراییکمالگرایی مثبت و منفی
-
2.
كاتب مسؤول : اشرف، حمید ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1401 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 368 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:زبان انگلیسیاسترس تحصیلیروش تدریس سنتیانگیزة پیشرفتکلاس معکوسدانشجویانآموزشدرس زبان انگلیسیروش کلاس معکوسآزمون
-
3.
مؤلف : اکملی، مهسا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛
مجلة:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 (15 صفحة - من 90 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:زبان انگلیسییادگیریدانشآموزانیادداریواقعیت افزودهدرس زبان انگلیسیاطلاعات
-
4.
كاتب مسؤول : همتی نژاد، ایرج ؛ مؤلف : برهان کیش، علی ؛
مجلة:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»تیر 1400 - شماره 37 (5 صفحة - من 197 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:افت تحصیلیزبان انگلیسیآموزش و پرورشدانش آموزاندرس زبان انگلیسینظام آموزشی
-
5.
مؤلف : برنا، محمد ؛ فولادچنگ، محبوبه ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1397 - شماره 41 ، ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 133 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیرویکرد آموزش دستور – ترجمهارزشگذاری تکلیفنظریهی پیوندگراییپیوندگراییدرس زبان انگلیسیرویکرد آموزشی
-
6.
مؤلف : جهان بین، فریده السادات ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (19 صفحة - من 43 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:ﯾﺎدﮔﯿﺮیدرس اﻓﺰار ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ اﻟﮕﻮی درﯾﺎﻓﺖ ﻣﻔﻬﻮمﯾﺎدداریدرس زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ
-
7.
مؤلف : مهدینژاد گرجی، گلین ؛ حسنزاده، رمضان ؛ محمدیفر، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»بهار و تابستان 1396، دوره بیستم - شماره 1 ، د (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 23 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺗﺤﺼﯿﻠﯽاﺿﻄﺮاب ﮐﻼس زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽﺗﺮس از ارزﯾﺎﺑﯽ ﻣﻨﻔﯽﻧﮕﺮش ﻣﻨﻔﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﮐﻼس زﺑﺎننگرانی از برقراری ارتباطاضطرابزباندرس زبان انگلیسی
-
8.
مؤلف : سلمانی کرد آبادی، حسن ؛ جعفری، منصوره ؛
مجلة:مطالعات ادبیات، عرفان و فلسفه»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3/1 (20 صفحة - من 565 إلی 584 )
الکلمات المفتاحية:سبکهای یادگیریهوشهای چندگانهآموزه نمادیوارواژگانیآموزش چندحسیواژگاندانشآموزانآموزشزبانیادگیری واژگانفراگیرانبهرهزبان انگلیسیآموزش زبانکلاس
-
9.
مؤلف : اللهی، زبیحاله ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ شریفیدرآمدی، پرویز ؛ نوروزی، داریوش ؛ دلاور، علی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتیادگیریتلفن همراهانگیزش پیشرفت تحصیلیآسیب دیده بیناییآموزشآسیبتلفن همراهدرس زبان انگلیسی
-
10.
مؤلف : جاودان، موسی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1394 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدارس متوسطهﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﺎﻣﻠﻲزبان انگليسيمشکلات يادگيريدرس زبان انگلیسیپرسشنامهدرس زبـان انگلیسی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم 1 |
مجلة مطالعات علوم اجتماعی 1 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
مجلة پژوهش در برنامه ریزی درسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)