کلمة المفتاح نفوذ قدرت / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اشرفی، مهدی ؛ عبدلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : ولیان، حسن ؛
مجلة:قضاوت و تصمیم گیری در حسابداری و حسابرسی»زمستان 1402 - شماره 8 التصنيف C (Azad University (34 صفحة - من 171 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:نفوذ قدرتشریک حسابرسیاختلال روان پویاییسرخوردگی حسابرسان
-
2.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : ناظمی، آسیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 65 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه الزهراقدرت اجتماعی برندعوامل قدرتنفوذ قدرتتحلیل شبکه اجتماعیکانال بازاریابیقــدرتقـدرتبرنـدبـهبرنــدهـا