کلمة المفتاح نقشه دانش برندسازی سیاسی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:مطالعات علم سنجیبرند سیاسیسیاستنقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)