کلمة المفتاح نگرش به برند در رسانه اجتماعی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (14 صفحة - من 147 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعی نگرش به برند در رسانه اجتماعی اعتبار برند اینستاگرام
-
2.
مؤلف : عباسی، روژین ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 صفحة - من 67 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)