کلمة المفتاح نگرش نام تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حاتمی، کامران ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1398 - شماره 15 (15 صفحة - من 105 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریبازی وارسازینگرش نام تجاریهدف تعامل
-
2.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ كاتب مسؤول : داداشی، محمد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1399 - شماره 27(جلد دوم) (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺑﺮﻧﺪقصد خردﺑﺮﻧﺪ ﻟﻮﮐﺲﻧﮕﺮش ﻧﺎم ﺗﺠﺎریﮐﺸﻮر ﻣﺒﺪا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه 1 |
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |