کلمة المفتاح نیات مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 196 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتریفعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)