کلمة المفتاح هرم ارزش مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بشیری موسوی، سید علیرضا ؛ افسر، امیر ؛ محجوبی فرد، ارش ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1394، دوره نوزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش مشتریتحلیل سلسله مراتبی فازیK-meansمشتریمشتریانهرم ارزش مشتریاطلاعاتبانکروش تحلیل سلسلهمراتبی فازیوزن
-
2.
مؤلف : تارخ، محمد جعفر ؛ شریفیان، کبری ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1386 - شماره 17 ISC (30 صفحة - من 153 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:مشتریداده کاویالگوریتم ژنتیکخوشهبندیهرم ارزش مشتریاستخراج قانوناطلاعاتمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریبانک اطلاعاتیفازیبانک
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)