کلمة المفتاح وفاداریمقدمه / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی نام تجاری خدمات و تأثیر آن بر ارزش و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور)
مؤلف : محمدی، امین الله ؛ مدنی زادگان، حمید ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»آذر 1392، سال پنجم- شماره 27 (16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیاعتمادخدمتارزش مشترینام تجاریفوفاداریمقدمهمشتریکارکناننام تجاریارزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم انسانی 1 |