کلمة المفتاح وفاداری به برند مقصد / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسیتجربه برند مقصد
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
3.
مؤلف : انتظاری، علی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 71 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:شیرازتصویر برند مقصدوفاداری به برند مقصدآگاهی از برند مقصدکیفیت ادراک شده از مقصدآلودگیآلودگی هواگردشگریارزیابیکوههاآلایندههاکوهسنگی