کلمة المفتاح پاسخگویی به بازار / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهرام زاده، فرزانه ؛ حسن زاده رنجبربزآباد، مهدی ؛ شهیدی، جواد ؛ بهرامزاده، دکتر حسینعلی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (14 صفحة - من 567 إلی 580 )
الکلمات المفتاحية:شدت رقابتعملکرد بازاریابیپاسخگویی به بازاراثربخشی مهارت های بازاریابی
-
2.
مؤلف : حسن پور، زهرا ؛ قنبرپور، نازنین زهرا ؛ بهرامزاده، حسینعلی ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (12 صفحة - من 162 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:شدت رقابتعملکرد بازاریابیپاسخگویی به بازاراثربخشی مهارت های بازاریابی
-
3.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 43 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای بازاریابیمزیترقابتیعملکردصادراتیپاسخگوییبهبازاربازارعملکرد صادراتیبازاریابیمهارت
-
4.
مؤلف : مهارتی، یعقوب ؛ طباطبایی، حسینی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره جدید - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:گرایش به بازارخلق هوش بازارانتشار هوشپاسخگویی به بازارگرایش به مشتریهماهنگی بین وظیفهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)