کلمة المفتاح پراکندگی بین شرکتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاهرودی، کامبیز ؛ حیدری مجد، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کاراستراتژی بازاریابیقابلیت هابازاریابی بین المللیپراکندگی بین شرکتی
-
2.
مؤلف : عسگری، محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : خداپرست، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 366 إلی 384 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابیپویایی بازارپراکندگی بین شرکتیقابلیتهای بازاریابی بینالمللی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)